30 Mart 2012 Cuma

Veda partisi

Dün akşamı hafta içi olması nedeniyle her zamanki gibi işi gücü bitirdikten sonra uyuklayarak geçirmeyi bekliyordum. (Siz görmeyeli çok yaşlandım çok! :P) Fakat akşama doğru proje için 6 aylığına San Fransisco'ya gidecek bir arkadaşın veda partisine gideceğimizi öğrendim. Apar topar hazırlanıp yollara döküldük.

 Arabayla 10 dakika mesafede Pool Pub isimli bir mekâna gittik. Eşimin içki almasını beklerken 2 dakika bilardo oynayan insanları izleyeyim diye bir köşeye oturdum. Pek uzun sürmedi. ((: Hemen birisi gelip beni masasına davet etti. Eşim geri döndüğünde ben kalabalık bir masada, Lilian, João ve Soraya ile koyu muhabbet hâlindeydim. :D Şaka maka, şimdiye kadar gittiğim yerleri düşündüğümde en çok buranın insanlarını sevdiğime karar verdim. Belki karar vermek için erkendir ama şimdilik hislerim şahane insanlar oldukları yönünde. (:

Lilian'ın tavsiyesi üzerine "calabresa e mandioquinha frita" yedik. Sosisli patates kızartması yani. :P Daha doğrusu, patates değil de patatese benzeyen başka bir sebzenin kızartması. Mandioquinha. Ne Türkçe ne de İngilizce karşılığını bulabildim. Bilen varsa yorumunu esirgemesin lütfen. (: Çok lezzetliydi. Daha sonra mandioquinha, pirinç ve baldan yapılan bir biranın tadına baktık. Devassa Bem Loura. Devassa sassy bir edayla söyleniyormuş. (: Netice itibariyle birayı da çok sevdim.


Gitmemize yakın San Fransisco'ya gidecek olan arkadaş, Duda, sahne aldı. Çok da başarılı bir performans sergiledi. Ağzımız açık izliyorduk ki kendisinin daha önce barlarda çıktığını öğrendik. (: Bu sırada pistte dans edenlerin sergiledikleri kusursuz figürleri de belirtmeden geçmemem lazım. Aaah ah yani. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder